niedziela, 20 października 2013

Obrazkowo


Nie ogarniam tej całej gry w życie. Mogę zacząć nowe konto?

Jakoś udało mi się dotrzeć do poziomu, w którym muszę zdecydować o swojej przyszłości. Matura, studia, samodzielne życie. Niby jak mam się przeprowadzić, żyć sama i przetrwać na polibudzie, skoro boję się nawet zapukać do sekretariatu z podaniem  o zwolnienie z wuefu, a na samą myśl, że mam się zapytać, gdzie jest następna lekcja, żołądek ściska mi się ze strachu?

Nie chcę dorastać. Boję się wszystkiego.

4 komentarze:

  1. Dodaj w następnym poście zdjęcie Zuzi ! Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc zupełnie się nie zmieniła. Nie urosła, nie zmalała, nie schudła, nie przytyła. Wygląda zupełnie tak samo jak dwa lata temu.

      Usuń
  2. No ok, ja jednak nalegam abyś cyknęła jej zdjęcie i nam tu je wstawiła :D A tak po za tym to mogłabyś dodać posta od czasu do czasu , nie ? xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, postaram się coś o niej napisać, ale nie mogę podać żadnego konkretnego terminu. Matura mnie goni i nie zawsze mam czas na siedzenie przy komputerze i stukanie głupot. A jeśli już mam dłuższą chwilę wytchnienia, wolę robić inne rzeczy. Niekoniecznie fajne.

      Usuń