poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ten wpis szkodzi Tobie i osobom w Twoim otoczeniu

Tęgie głowy z wyżyn swych arcywysokich stanowisk w przemyśle medycznym krzyczą straszliwymi, tubalnymi głosami, że nieuchronnie na świat hamburgerowo-frytkowo-pozbawiony-aktywności-fizycznej spadnie plaga w postaci cukrzycy. A może i już spadła. Kto ją tam wie. W każdym razie  w zastraszającym tempie zwiększa się ilość diabetyków. Ponoć coraz młodszych. Nie mam jednakże zamiaru pławić się powierzchownie w tematyce, o której wiem bardzo niewiele, za to pozwolę sobie przyczynić się do wzrostu zachorowalności na cukrzycę.
Wystarczy obejrzeć ten film, a wzrost poziomu cukru we krwi jest gwarantowany.
No bo jakże tu nie zakochać się w tych przecudnych futrzakach? Samo dotknięcie mięciutkiej łapki powoduje natychmiastowe wydzielenie endorfin. Prawie darmowa kuracja antydepresyjna!


Właściwie ten filmik mogłabym umieścić w poprzednim wpisie, ale uznałam, że takiej dawce słodyczy bezdyskusyjnie należy się notka specjalna.

Żaden z głosów ludzkich na filmiku nie należy do mnie.

3 komentarze:

  1. Fajne. Rozumiem, że żaden głos nie jest Twój, ale któraś ręka owszem? :) Lubię takie puchate stworki.
    A ty się tu nie obijaj, tylko komentuj m ó j blog ;P Właśnie dodałam nowym wpis. O teorii pięciowymiarowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale filozofia obchodzi mnie tak samo jak obecny stan atmosfery w Pekinie, więc się nie wypowiada na jej temat :)

      Co do rąk - możliwe, że któraś jest moja; zapewne ta jedna na początku (drugą trzymałam aparat). Niemniej jednak fizys mojej na nagraniu nie widać, co wychodzi mu notabene na dobre :]

      Usuń
    2. Po powtórnym obejrzeniu filmiku stwierdzam z całą mocą, że jednak nie występuje w nim żaden kawałek mnie.

      Usuń